SFK fördjupar samarbetet med Mind2Muscle

Träningscentret Mind2Muscle blir partner till SFK inom fysträning. Samarbetet innebär bl.a. bra rabatter på träning för alla SFKs medlemmar.

Mind2Muscle håller till i gamla Stinsen, i Häggvik. I deras moderna anläggning finns gym och generösa ytor för gruppträning. Dessutom erbjuder de individuell träning och screening. Nu fördjupas samarbetet mellan SFK och Mind2Muscle.

– En viktig del av samarbetet handlar om utbildning, men givetvis också möjlighet att kunna träna på deras anläggning, säger Stefan Burman, klubbchef i SFK.

Som en del av samarbetet kommer också SFKs medlemmar erbjudas förmånliga priser på gymkort.

För dig som skaffar gymkort just nu finns ett ”Off Season”-erbjudande. Kortet gäller sex månader från tecknande och avslutas därefter. Pris 349 kr/mån. (Ord. pris 449 kr/mån). Erbjudandet gäller tom. 31/12 2023.

För dig som vill skaffa ett årskort (12 månaders bindningstid) får du som medlem köpa det för 299 kr/mån. (Ord. 399 kr/mån).

Gå in på mind2muscle.se. Klicka sedan på ”Bli Medlem” och ange koden ”SFK”. Välj sedan det alternativ som passar dig bäst. Erbjudandet innebär aven att ordinarie startkostnad om 250 kr slopas.

Som spelare i SFK har du även möjligheten att ta del av följande erbjudande på M2M Physio Lab (naprapati och kiropraktik med 30 års erfarenhet från svensk elitidrott).
Djup Funktionsbehandling, 50 min: 840 kr (ord. 980 kr)