Våra huvudpartners

En av världens största barn- och ungdomsverksamheter

Våra långt över 100 barn- och ungdomslag, och ca 3.300 spelare gör oss till en världens största fotbollsklubbar. Något vi är enormt stolta över. För oss är breddverksamheten fundamentet i vår förening. Därför vill vi också se till att erbjuda en rolig och meningsfull utveckling för alla – oavsett ambition och förmåga. Målet med vår verksamhet är att få så många som möjligt att fortsätta med fotboll så länge som möjligt – såväl spelare som ledare.

Spelarutbildningsplanen

Genom vår spelarutbildningsplan säkerställer vi att vår verksamhet håller en jämn och hög nivå. Våra ca 800 ideella ledare får alla möjlighet till interna utbildningar för att lättare kunna applicera spelarutbildningen i sina respektive lag. Samtliga barn- och ungdomslag får dessutom tillgång till klubbens utbildade tränare i form av sk. teamträningar vid ett antal tillfällen varje år. Spelarutbildningsplanen utvecklas och revideras hela tiden, för att ständigt förbättras och förfinas.

Ansvariga kontaktpersoner

Rasmus Lindberg