Våra huvudpartners

Ett lag på väg framåt

Sollentuna FK:s damer har på kort tid klättrat i seriesystemet och är idag ett respekterat lag inom Stockholmsfotbollen. 2022 bärgades den första stora titeln i och med segern i Victoria Cup, och laget har varit med i toppen av division 1 senaste två säsongerna.

I år spelar laget i division 1 Norra. Vi strävar efter att ha en fotbollsverksamhet som utvecklar individer till sin fulla fotbollspotential samtidigt som vi vill vinna fotbollsmatcher och föra SFK uppåt och framåt.

Vår träningsverksamhet sker huvudsakligen på Edsbergs sportfält, där vi har möjlighet att träna på både natur- och konstgräs. Under försäsongen använder vi även Sollentuna Fotbollshall. Matcher spelar vi på Stockholms vackraste fotbollsarena och finaste naturgräs, Sollentunavallen.

Om du tror att du kan bidra till vår verksamhet, tveka inte att höra av dig!

Ansvarig kontaktperson

Simon Olsson